Povești de succes

În 1996, când eram încă studentă m-am adresat SOTER & PARTNERS cu intenţia de a cumpăra software-ul de contabilitate (CONTAS). Dupa o discuţie cu Dl Cristian Scafa, Senior Partner, am înţeles care e avantajul de a face parte dintr-o echipă de profesionişti faţă de a lucra individual. Astfel, am renunţat la a mai cumpăra programul şi m-am alăturat echipei ca Junior în Departamentul de Contabilitate. A fost o decizie înţeleaptă, pentru că am reuşit, cu multă muncă, ambiţie şi sprijin din partea colegilor, să devin un profesionist bun. În 2000 a fost adoptată în România Legea privind Impozitul pe venitul global. Aceasta a facut ca simpla salarizare de până atunci să devină o activitate complexă. S-a simtit nevoia unui departament de salarizare autonom. Prin urmare, am început să punem bazele acestui departament şi, cu multă muncă, am reuşit să îi lărgim activitatea. În prezent putem să ne mândrim cu un departament puternic într-o companie puternică ce are la bază o echipă de profesionişti.

de Luminiţa OBACIU, Payroll Partner

La început nu ai decât determinare şi ambiţie: a-ţi dovedi ţie că poţi să te impui şi să conduci. Apoi, dacă ai şi mediul care să te pună în valoare şi să te ajute să te ridici, succesul este asigurat. Profesional, SOTER & PARTNERS mi-a oferit tot background-ul. Odată ce ai ajuns la SOTER & PARTNERS poţi spune că începi o nouă etapă în viaţă: vei acumula cunoştinţe în multe domenii şi îţi vei lărgi orizonturile, vei căpăta experienţă solidă şi vei fi la curent cu toate noutăţile economice. De asemenea, veniturile sunt în concordanţă cu performanţele şi ai posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes. Nu există plafonare. Nu faci aceeaşi muncă şi poţi să vezi cum creşti. Cadrul este deschis, dinamic. Orarul de lucru extrem de flexibil. Poţi avea o viaţă personală pe lângă muncă! La SOTER & PARTNERS am avut susţinere profesională. Interdependenţa creată între diferitele servicii este o certificare a viziunii de ansamblu pe care orice profesionist din SOTER & PARTNERS și-o formează. Mai mult decât o gândire contabilă, am dezvoltat o gândire economică, o adâncire a cunoştinţelor, dar şi o lărgire a orizontului carierei. Poţi fi contabil, auditor, consultant fiscal, poţi fi partener. Eu am devenit Partener după aproximativ 4 ani.

de Mihaela RIȘCO - MARTIN, Accounting Partner,